Úvodní stránka » Apple iPhone, Apple iPod

Diskuse: jak u vás proběhl update na iOS 4?

21 Červen 2010 291 Komentářů Autor: Vláďa Janeček

Již několik minut by měla být dostupná nová verze operačního systému iOS 4 pro iPody touch druhé a třetí generace a pro mobilní telefony iPhone 3G a 3GS. Pojďte se se svými zkušenostmi a dotazy podělit s ostatními čtenáři.

iOS 4 přináší mnoho novinek, mezi které patří například multitasking, přepracované uživatelské ovládací prvky a mnoho dalšího. Ne každá funkcionalita je dostupná všem modelům: iPod touch druhé generace a iPhone 3G vinou nedostatku operační paměti nevyužijí například multitasking a nedokáží se spojit s externí Bluetooth klávesnicí.

Nový iOS4 by měly podporovat také aplikace – jejich vývojáři sice měli dostatek času pro update svých programů pro kompatibilitu s iOS4, přesto však můžete narazit na některé nefunkční. Podělte se o tyto informace s ostatními čtenáři, diskuse je jen vaše.

Aktualizováno: Přestože o tom píši v diskusi hned v druhém příspěvku, zřejmě tato informace podle vašich komentářů zapadla a proto ji doplňuji přímo sem – podle informací Apple bylo zvažováno vypuštění iOS 4 o půlnoci kalifornského času, tedy v 9:00 hodin času našeho, aby se předešlo kolapsu download serverů. Na tuto dobu bylo také naplánováno automatické vydání tohoto článku. Ve hře však ještě zůstává varianta pesimistická, tedy zveřejnění až v 10:00 dopoledne tamního času, tedy v 19:00 času našeho. Protože však mnoho z vás již používá testovací verze, jistě jste narazili na problémy a nefunkčnosti, na které je možné upozornit již nyní.

Mohlo by vás také zajímat

Štítky:,


  • http://www.jablickari.cz/story/8874/ Jablickari.cz

    » Diskuse: jak u vás proběhl update na iOS 4?…

    Již několik minut by měla být dostupná nová verze operačního systému iOS 4 pro iPody touch druhé a třetí generace a pro mobilní telefony iPhone 3G a 3GS. Pojďte se se svými zkušenostmi a dotazy podělit s ostatními čtenáři….

  • http://www.chummy.org Majki

    Porad nic :(

  • http://www.chummy.org Majki

    Porad nic :(

  • Vláďa Janeček

    @Majki: je třeba trochu počítat s časovým posunem: v Cupertinu mají 21. června teprve 20 minut. Zveřejněno mělo být o půlnoci tamního času, ale nějaké další časové opoždění je možné…

    Pesimistická varianta je zveřejnění okolo 10:00 hodin tamního času, což pro nás znamená nějakých 19:00 místního času. Uvidíme – původní materiály však hovořily o půlnoci…

  • Vláďa Janeček

    @Majki: je třeba trochu počítat s časovým posunem: v Cupertinu mají 21. června teprve 20 minut. Zveřejněno mělo být o půlnoci tamního času, ale nějaké další časové opoždění je možné…

    Pesimistická varianta je zveřejnění okolo 10:00 hodin tamního času, což pro nás znamená nějakých 19:00 místního času. Uvidíme – původní materiály však hovořily o půlnoci…

  • hrom33

    nebude to casovym posunem co? :)

  • hrom33

    nebude to casovym posunem co? :)

  • tomasno1

    Ja mam nainstalovanu iOS4 GM. Mne update neponuklo… Je rozdiel medzi GM a final? btw kedy bude dostupna aplikacia iBooks pre iPhone?

  • Jiri

    @Majki: Taky nic :(

  • Milan Kunes

    Mám už delší dobu developerskou verzi, tuhle stáhnu až večer doma, jinak mi nefungují aplikace Evernote a Dilbert.

  • tomasno1

    Ja mam nainstalovanu iOS4 GM. Mne update neponuklo… Je rozdiel medzi GM a final? btw kedy bude dostupna aplikacia iBooks pre iPhone?

  • Jiri

    @Majki: Taky nic :(

  • Milan Kunes

    Mám už delší dobu developerskou verzi, tuhle stáhnu až večer doma, jinak mi nefungují aplikace Evernote a Dilbert.

  • vklacan

    Ak mam nainstalovanu developersku verziu prebehne update aj tak???????

  • vklacan

    Ak mam nainstalovanu developersku verziu prebehne update aj tak???????

  • Semik

    iTunes po pripojeni iPhonu pise, ze dalsi check na update OS bude 22.6. :-(

  • Semik

    iTunes po pripojeni iPhonu pise, ze dalsi check na update OS bude 22.6. :-(

  • http://jablickar.cz Jablickar.cz

    iOS 4 ještě nemá být dostupný.. Pokud to bude zhruba stejně jako minulý rok, tak se iOS 4 objeví kolem 19:00. Zatím si musíte počkat..

  • http://jablickar.cz Jablickar.cz

    iOS 4 ještě nemá být dostupný.. Pokud to bude zhruba stejně jako minulý rok, tak se iOS 4 objeví kolem 19:00. Zatím si musíte počkat..

  • Narcius

    ja už mám GM, (nefunkční https v safari, airvideo, neúplná čeština)
    doufám ve stažení of. verze, ale zatm nic…

  • Narcius

    ja už mám GM, (nefunkční https v safari, airvideo, neúplná čeština)
    doufám ve stažení of. verze, ale zatm nic…

  • Michal Binar

    A já si počkám ještě až to všichni odzkoušíte a nahodím to tak příští týden :)

  • Michal Binar

    A já si počkám ještě až to všichni odzkoušíte a nahodím to tak příští týden :)

  • Bubosvk

    Stačí sledovať tuto stránku a keď zmizne comming soon ide sa sťahovať
    http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/

  • Bubosvk

    Stačí sledovať tuto stránku a keď zmizne comming soon ide sa sťahovať
    http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/

  • Kessa

    Nainstaloval 4.0 GM na 3GS, zjistil, že bez jailbreaku je to úplně k ničemu, smazal, vrátil ke 3.1.3.
    Rozhraní tzv. Folders mi bylo vyloženě nesympatické, celkově se musím přiznat – žádné velké nadšení.

  • Kessa

    Nainstaloval 4.0 GM na 3GS, zjistil, že bez jailbreaku je to úplně k ničemu, smazal, vrátil ke 3.1.3.
    Rozhraní tzv. Folders mi bylo vyloženě nesympatické, celkově se musím přiznat – žádné velké nadšení.

  • emkay

    prosim Vas, slo by nejakym zpusobem povolit multitasking u 3G? popripade pres jb? :)

  • emkay

    prosim Vas, slo by nejakym zpusobem povolit multitasking u 3G? popripade pres jb? :)

  • Vláďa Janeček

    @emkay: jde (úpravou příslušného .plist souboru v JB zařízení), ale prakticky je to k ničemu – ten stroj na to nemá paměť, tudíž multitakstovat budou maximálně dvě, vyjímečně jen tři aplikace. V praxi to pak funguje tak, že každá nová aplikace stejně ukončí tu na pozadí, protože není dostatek RAM….

  • Vláďa Janeček

    @emkay: jde (úpravou příslušného .plist souboru v JB zařízení), ale prakticky je to k ničemu – ten stroj na to nemá paměť, tudíž multitakstovat budou maximálně dvě, vyjímečně jen tři aplikace. V praxi to pak funguje tak, že každá nová aplikace stejně ukončí tu na pozadí, protože není dostatek RAM….

  • Oriesko

    Jestli to spusti v US 10pm, tak to zas bude v alejich napadano serveru :( Ta pulnoc uz by pri dnesnim mnozstvi iPhonu ve svete byla mnohem proziravejsi, imho :(

  • Oriesko

    Jestli to spusti v US 10pm, tak to zas bude v alejich napadano serveru :( Ta pulnoc uz by pri dnesnim mnozstvi iPhonu ve svete byla mnohem proziravejsi, imho :(

  • Max

    @emkay: Jo šlo napiš mi e-mail salih.max@gmail.com

  • Max

    @emkay: Jo šlo napiš mi e-mail salih.max@gmail.com

  • babo

    presne tak, ja si to stejne nainstalujem až niekedy budúci týždeň a možno aj o dva. ak si nebudem istý, že sú odstránené problémy s GM, tak môj 3gs ostane na 3.1.3
    Že by bol ale iPhone OS či iOS bez jailbreak k ničomu je podľa mna veľký nezmysel. zatiaľ jediná perfektna vec je práve SBSettings, inak slabota

  • babo

    presne tak, ja si to stejne nainstalujem až niekedy budúci týždeň a možno aj o dva. ak si nebudem istý, že sú odstránené problémy s GM, tak môj 3gs ostane na 3.1.3
    Že by bol ale iPhone OS či iOS bez jailbreak k ničomu je podľa mna veľký nezmysel. zatiaľ jediná perfektna vec je práve SBSettings, inak slabota

  • choboot

    19:02 a stále nic

  • choboot

    19:02 a stále nic

  • Carnas

    Taky čekám :(

  • Carnas

    Taky čekám :(

  • Peta

    uz to stahuju

  • Dominik

    Už to pustili :o))

  • Peta

    uz to stahuju

  • Dominik

    Už to pustili :o))

  • chluan

    tak zahranicni servery nabadaji k stahovani, ale u me stale nic. Nezbyva nez cekat… :(

  • chluan

    tak zahranicni servery nabadaji k stahovani, ale u me stale nic. Nezbyva nez cekat… :(

  • enjoy

    tak co jee?? :-/ pořád nic :(

  • enjoy

    tak co jee?? :-/ pořád nic :(

  • TeoticWins

    Potvrzuju, už to nahodili ;) 378MB

  • Br0ker

    tak uz to jede :)

  • TeoticWins

    Potvrzuju, už to nahodili ;) 378MB

  • Br0ker

    tak uz to jede :)

  • hrom33

    kdyz mam ios4 GM nabidne se mi pres „check for updates“ dnesni verze nebo mi to vubec nebude chtit zaktualizovat? myslim, ze toto zajima hodne uzivatelu :)

  • deepr

    tak pokud jsem si nainstaloval OS 4 uz pred tydnem pres beta verzi iTunes, tak mi to ted asi nenabidne nic, ze? pise mi to 4.0 je aktualni

  • hrom33

    kdyz mam ios4 GM nabidne se mi pres „check for updates“ dnesni verze nebo mi to vubec nebude chtit zaktualizovat? myslim, ze toto zajima hodne uzivatelu :)

  • deepr

    tak pokud jsem si nainstaloval OS 4 uz pred tydnem pres beta verzi iTunes, tak mi to ted asi nenabidne nic, ze? pise mi to 4.0 je aktualni

  • enjoy

    :( :( niiiic ! pořád nabízí 3.1.3 :(

  • enjoy

    :( :( niiiic ! pořád nabízí 3.1.3 :(

  • challu

    no u me stale nic, ale mam jiz instalovano GM verzi. Predpokladam ze pro nas aktualizace nebude, nejspis GM prohlasili za finalni dnes ji vypustili oficialne ven. Ale treba apple prekvapi ;)

  • challu

    no u me stale nic, ale mam jiz instalovano GM verzi. Predpokladam ze pro nas aktualizace nebude, nejspis GM prohlasili za finalni dnes ji vypustili oficialne ven. Ale treba apple prekvapi ;)

  • tom

    uz to frciii

  • tom

    uz to frciii

  • enjoy

    jee tak to mě sere :D niiic… :( mam normal 3.1
    a pořád nabízí jen 3.1.3

  • enjoy

    jee tak to mě sere :D niiic… :( mam normal 3.1
    a pořád nabízí jen 3.1.3

  • challu

    @Br0ker: Muzes prosim po insalaci zjistit o jakou se jedna verzi? Zdali je to ta sama jako GM, ci novejsi? Info najdes v Settings – General – About (GM verze ma kod 8A293 v kolonce Version).

    Diky, tato informace pomuze zcela vsem nynejsim uzivatelum GM verze ;)

  • http://www.milancholt.cz Milan Cholt

    už to jede. Má někdo zkušenosti jestli to něco udělá na telefonu s 3.1.3 s JB ? Můžu normálně nainstalovat 4 nebo musím provést něco speciálního ?
    Díky

  • challu

    @Br0ker: Muzes prosim po insalaci zjistit o jakou se jedna verzi? Zdali je to ta sama jako GM, ci novejsi? Info najdes v Settings – General – About (GM verze ma kod 8A293 v kolonce Version).

    Diky, tato informace pomuze zcela vsem nynejsim uzivatelum GM verze ;)

  • http://www.milancholt.cz Milan Cholt

    už to jede. Má někdo zkušenosti jestli to něco udělá na telefonu s 3.1.3 s JB ? Můžu normálně nainstalovat 4 nebo musím provést něco speciálního ?
    Díky

  • tomasno1

    http://www.macrumors.com/2010/06/21/apple-releases-ios-4-with-multitasking-ibooks-and-more/

    tam pisu, ze to je ta ista verzia ako GM. este ze som necakal na oficialny ;)

  • tomasno1

    http://www.macrumors.com/2010/06/21/apple-releases-ios-4-with-multitasking-ibooks-and-more/

    tam pisu, ze to je ta ista verzia ako GM. este ze som necakal na oficialny ;)

  • michal

    ja mam problem pouze s tereny v Navigonu, bohuzel mi funguje jen 3D zakoupene tereny se nevykresluji :-( .
    Mam teda GM 8A293

  • michal

    ja mam problem pouze s tereny v Navigonu, bohuzel mi funguje jen 3D zakoupene tereny se nevykresluji :-( .
    Mam teda GM 8A293

  • Br0ker

    @challu takze hotovo, upgrade bez problemu na verzi 4.0

  • Br0ker

    @challu takze hotovo, upgrade bez problemu na verzi 4.0

  • Dominik

    SW 4.0
    Hotovo, super :o))

  • vklacan

    @Br0ker: aku mas verziu

  • Dominik

    SW 4.0
    Hotovo, super :o))

  • vklacan

    @Br0ker: aku mas verziu

  • Br0ker

    kde presne to zjistim nejsem moc zkusenej, mam phonek kratce

  • Br0ker

    kde presne to zjistim nejsem moc zkusenej, mam phonek kratce

  • michal

    Nastaveni -> Obecne -> Informace ->Verze

  • michal

    Nastaveni -> Obecne -> Informace ->Verze

  • spee

    A sakra! Tak mě to spadlo celý. Error 0xE8000065

  • spee

    A sakra! Tak mě to spadlo celý. Error 0xE8000065

  • Br0ker

    takze je to 4.0 (8A293)

  • Br0ker

    takze je to 4.0 (8A293)

  • vklacan

    OK takze sa naozaj jedna o developers GM

  • vklacan

    OK takze sa naozaj jedna o developers GM

  • BlackB

    Proč mi to porád nejede? od sedmé se připojuji a odpojuji od itunes a stále jen 3.1.3. v čem je problém?

  • BlackB

    Proč mi to porád nejede? od sedmé se připojuji a odpojuji od itunes a stále jen 3.1.3. v čem je problém?

  • michal

    @BlackB: Mas ITunes 9.2?

  • michal

    @BlackB: Mas ITunes 9.2?

  • enjoy

    BlackB@ dělám to samé a taky nic… jsem se připojil a odpojil snad 50x už :D taky nevím o co jde :)

  • Vláďa Janeček

    @BlackB: a jakou verzi mas? Musis mit podle info Applu 3.1.3, ne starsi a take itunes ve verzi 9.2…

  • enjoy

    BlackB@ dělám to samé a taky nic… jsem se připojil a odpojil snad 50x už :D taky nevím o co jde :)

  • Vláďa Janeček

    @BlackB: a jakou verzi mas? Musis mit podle info Applu 3.1.3, ne starsi a take itunes ve verzi 9.2…

  • enjoy

    Vláďa Janeček (autor článku)@ takze si jako musim nejdriv nainstalovat 3.1.3 joooo ?

  • enjoy

    Vláďa Janeček (autor článku)@ takze si jako musim nejdriv nainstalovat 3.1.3 joooo ?

  • http://www.bandzone.cz/aznaprsiauschne Lískoš

    Tak pokud je to ta samá (GM) co mam já, tak MT zatim moc nefrčí … asi se na to musej připravit aplikace (např u Navigonu sice nabíhá 2x rychlejš, ale i když ho hodim dolu tak dycky startuje znova…)

  • BlackB

    Uz to slape. mam verzi 3.0. figl je v tom, ze i kdyz se stale ukaze 3.1.3 musi se dat update, pak automaticky naskoci 4.0

  • http://www.bandzone.cz/aznaprsiauschne Lískoš

    Tak pokud je to ta samá (GM) co mam já, tak MT zatim moc nefrčí … asi se na to musej připravit aplikace (např u Navigonu sice nabíhá 2x rychlejš, ale i když ho hodim dolu tak dycky startuje znova…)

  • BlackB

    Uz to slape. mam verzi 3.0. figl je v tom, ze i kdyz se stale ukaze 3.1.3 musi se dat update, pak automaticky naskoci 4.0

  • enjoy

    @BlackB: díík :D fakt to jdeee :D

  • spee

    Instalace IOS 4 se bohužel nepovedla a obnova iphone mě taky nejde, když to dám do DFU modu, tak to vždycky ke konci obnovení hodí chybu 29. Nevíte co s tím?

  • enjoy

    @BlackB: díík :D fakt to jdeee :D

  • spee

    Instalace IOS 4 se bohužel nepovedla a obnova iphone mě taky nejde, když to dám do DFU modu, tak to vždycky ke konci obnovení hodí chybu 29. Nevíte co s tím?

  • tomasno1

    @Liskos: to je jasne ze multitasking musia najprv podporovat aplikacie. Bohuzial je ich zatial malo :(

  • tomasno1

    @Liskos: to je jasne ze multitasking musia najprv podporovat aplikacie. Bohuzial je ich zatial malo :(

  • Vláďa Janeček

    @enjoy: ano, je třeba potvrdit instalaci 3.1.3….
    @spee: máš opravdu itunes 9.2 měl jsi systém 3.1.3? Tuto chybu to hází, když se updatuje z některé ze starších verzí nebo z JB přístrojů…

  • Vláďa Janeček

    @enjoy: ano, je třeba potvrdit instalaci 3.1.3….
    @spee: máš opravdu itunes 9.2 měl jsi systém 3.1.3? Tuto chybu to hází, když se updatuje z některé ze starších verzí nebo z JB přístrojů…

  • spee

    @Vláďa Janeček: jojo mám itunes 9.2, IOS 3.1.3(teda měl sem, teď už nemám nic) a bez JB

  • spee

    @Vláďa Janeček: jojo mám itunes 9.2, IOS 3.1.3(teda měl sem, teď už nemám nic) a bez JB

  • Kessa

    spee: A tu chybu ti to hází až úplně na konec? Proběhne ti na mobilu teploměr, jakože probíhá restore? Pokud ano, tedy pokud proběhne teploměr, tak zkus stáhnout program RecBoot a po odkliknutí chyby, nastartuj RecBoot a exituj iPhone z recovery mode. Měl by se po chvíli aktivovat a rozběhnout. Poté zkus vynucený restore ještě jednou.

  • Kessa

    spee: A tu chybu ti to hází až úplně na konec? Proběhne ti na mobilu teploměr, jakože probíhá restore? Pokud ano, tedy pokud proběhne teploměr, tak zkus stáhnout program RecBoot a po odkliknutí chyby, nastartuj RecBoot a exituj iPhone z recovery mode. Měl by se po chvíli aktivovat a rozběhnout. Poté zkus vynucený restore ještě jednou.

  • Bubosvk

    Jedna otázka. Už mám ios4 ale kde zozeniem ibooks? V AppStore je len pre iPad .

  • Bubosvk

    Jedna otázka. Už mám ios4 ale kde zozeniem ibooks? V AppStore je len pre iPad .

  • Petr Zeman

    @Bubosvk: Mám pocit, že Steve Jobs na WWDC řekl, že iBooks pro iOS4 vyjde o něco později resp. koncem měsíce.

  • Petr Zeman

    @Bubosvk: Mám pocit, že Steve Jobs na WWDC řekl, že iBooks pro iOS4 vyjde o něco později resp. koncem měsíce.

  • Jarda

    Zdravíčko, je normální že mi nejde restore? Mám iOS 4 GM a teď jsem chtěl udělat restore z itunes a zadrhne se mi to při verifikování restoru a hodí mi to chybu 3014, co dělám špatně?

  • Jarda

    Zdravíčko, je normální že mi nejde restore? Mám iOS 4 GM a teď jsem chtěl udělat restore z itunes a zadrhne se mi to při verifikování restoru a hodí mi to chybu 3014, co dělám špatně?

  • spee

    @Kessa: teploměr tam mam, tak to vyzkoušinm@Kessa: Teploměr mám, tak kde seženu RecBoot pro Windows 7, stáhnul sem už 2 a nefungujou. Nebo musím mít ještě něco jinýho?

  • spee

    @Kessa: teploměr tam mam, tak to vyzkoušinm@Kessa: Teploměr mám, tak kde seženu RecBoot pro Windows 7, stáhnul sem už 2 a nefungujou. Nebo musím mít ještě něco jinýho?

  • spee

    @Kessa: teploměr tam mam, tak to vyzkoušinm@Kessa: Teploměr mám, tak kde seženu RecBoot pro Windows 7, stáhnul sem už 2 a nefungujou. Nebo musím mít ještě něco jinýho?

  • bubosvk

    Tak už je v appstore ibooks pre iphone. To je rýchlosť, ešte pred 5 minutami tam nebola

  • bubosvk

    Tak už je v appstore ibooks pre iphone. To je rýchlosť, ešte pred 5 minutami tam nebola

  • bubosvk

    Tak už je v appstore ibooks pre iphone. To je rýchlosť, ešte pred 5 minutami tam nebola

  • Igis

    Přátelé, prosím, poraďte, nainstaloval jsem si nový OS4 a zřejmě neumím vypínat programy, všechny pak zůstávají na pozadí. vím, že multitasting je hlavním přínosem nového OS, ale já až na Skype ho nepotřebuji, proto bych rád věděl, jak vypínat programy. Krátký, ani dlouhý stisk klávesy „home“ nepomáhá…:-( a ještě jeden dotaz, jak se vytvářejí složky? díky a ať nový systém všem slouží ke spokojenosti…

  • Igis

    Přátelé, prosím, poraďte, nainstaloval jsem si nový OS4 a zřejmě neumím vypínat programy, všechny pak zůstávají na pozadí. vím, že multitasting je hlavním přínosem nového OS, ale já až na Skype ho nepotřebuji, proto bych rád věděl, jak vypínat programy. Krátký, ani dlouhý stisk klávesy „home“ nepomáhá…:-( a ještě jeden dotaz, jak se vytvářejí složky? díky a ať nový systém všem slouží ke spokojenosti…

  • Igis

    Přátelé, prosím, poraďte, nainstaloval jsem si nový OS4 a zřejmě neumím vypínat programy, všechny pak zůstávají na pozadí. vím, že multitasting je hlavním přínosem nového OS, ale já až na Skype ho nepotřebuji, proto bych rád věděl, jak vypínat programy. Krátký, ani dlouhý stisk klávesy „home“ nepomáhá…:-( a ještě jeden dotaz, jak se vytvářejí složky? díky a ať nový systém všem slouží ke spokojenosti…

  • Tanner

    stala se mi taková věc, nevím jestli to má něco společného s aktualizací na iOS4, ale komplet iTunes se „sám“ přepnul do čínštiny (celé to je v „čaji“) čas problému nastal asi před 20 min.. Reinstal nepomohl.. po paměti jsem zkoušel jednotlivé jazyky přepnout, ale nic.. stále „čaj“. nevíte co stím ?

  • Tanner

    stala se mi taková věc, nevím jestli to má něco společného s aktualizací na iOS4, ale komplet iTunes se „sám“ přepnul do čínštiny (celé to je v „čaji“) čas problému nastal asi před 20 min.. Reinstal nepomohl.. po paměti jsem zkoušel jednotlivé jazyky přepnout, ale nic.. stále „čaj“. nevíte co stím ?

  • Tanner

    stala se mi taková věc, nevím jestli to má něco společného s aktualizací na iOS4, ale komplet iTunes se „sám“ přepnul do čínštiny (celé to je v „čaji“) čas problému nastal asi před 20 min.. Reinstal nepomohl.. po paměti jsem zkoušel jednotlivé jazyky přepnout, ale nic.. stále „čaj“. nevíte co stím ?

  • enjoy

    tak také jedu na čtyřce :D jupííí ;) Proběhlo to v OKeji :) a teď už jen zkoumat :D ;)

  • enjoy

    tak také jedu na čtyřce :D jupííí ;) Proběhlo to v OKeji :) a teď už jen zkoumat :D ;)

  • enjoy

    tak také jedu na čtyřce :D jupííí ;) Proběhlo to v OKeji :) a teď už jen zkoumat :D ;)

  • Igis

    třídění do složek je fakt parádní a neuvěřitelně návykové, jen to vypínání aplikace je nějaké zvláštní:-(

  • Igis

    třídění do složek je fakt parádní a neuvěřitelně návykové, jen to vypínání aplikace je nějaké zvláštní:-(

  • Igis

    třídění do složek je fakt parádní a neuvěřitelně návykové, jen to vypínání aplikace je nějaké zvláštní:-(

  • http://mirjel.cz MirJel

    Igis:: dvojklik home a vydis co je spustene na pozadi… pak na tom co nechces dlouze podrz prst, objevi se cerveny krizek a pokliknutim na krizek aplykaci ukoncis. Skoda, ze Skype nepotporuje multistasting, je sice spusteny na pozadi, ale neni pripojen

  • http://mirjel.cz MirJel

    Igis:: dvojklik home a vydis co je spustene na pozadi… pak na tom co nechces dlouze podrz prst, objevi se cerveny krizek a pokliknutim na krizek aplykaci ukoncis. Skoda, ze Skype nepotporuje multistasting, je sice spusteny na pozadi, ale neni pripojen

  • http://mirjel.cz MirJel

    Igis:: dvojklik home a vydis co je spustene na pozadi… pak na tom co nechces dlouze podrz prst, objevi se cerveny krizek a pokliknutim na krizek aplykaci ukoncis. Skoda, ze Skype nepotporuje multistasting, je sice spusteny na pozadi, ale neni pripojen

  • Mates

    Tak ja uz taky jedu na ios 4. Akorat vubec nevim,jak si nastavit home screen tapetu. Mam iphone 3g.Nevi nekdo, proc to nejde, nebo jestli neco delam blbe?

  • Mates

    Tak ja uz taky jedu na ios 4. Akorat vubec nevim,jak si nastavit home screen tapetu. Mam iphone 3g.Nevi nekdo, proc to nejde, nebo jestli neco delam blbe?

  • Mates

    Tak ja uz taky jedu na ios 4. Akorat vubec nevim,jak si nastavit home screen tapetu. Mam iphone 3g.Nevi nekdo, proc to nejde, nebo jestli neco delam blbe?

  • gnome

    Jak nastavim na iPhonu 3G tapetu na ploše?

  • gnome

    Jak nastavim na iPhonu 3G tapetu na ploše?

  • gnome

    Jak nastavim na iPhonu 3G tapetu na ploše?

  • Maxxz

    @gnome: Nenastavíš. Už jsem to taky zkoušel a vypadá to, že my, co máme 3G máme smůlu :(

  • Maxxz

    @gnome: Nenastavíš. Už jsem to taky zkoušel a vypadá to, že my, co máme 3G máme smůlu :(

  • Maxxz

    @gnome: Nenastavíš. Už jsem to taky zkoušel a vypadá to, že my, co máme 3G máme smůlu :(

  • Petr

    Tak přechod na ios4 proběhl hladce akorát mě sere, že funkce nastavení jiné tapety pro každou plochu není dostupná i pro 3G. Nechápu proč? Mám 3G již skoro 2 roky a jsem s ním spokojen, ale stále mi chybí několik drobností (multitasting to není) které by mě uspokojily na max. Budu muset počkat až bude v ČR u TM iPhone4 a vysolit za něj těch cca. 20.000 :-)

  • Petr

    Tak přechod na ios4 proběhl hladce akorát mě sere, že funkce nastavení jiné tapety pro každou plochu není dostupná i pro 3G. Nechápu proč? Mám 3G již skoro 2 roky a jsem s ním spokojen, ale stále mi chybí několik drobností (multitasting to není) které by mě uspokojily na max. Budu muset počkat až bude v ČR u TM iPhone4 a vysolit za něj těch cca. 20.000 :-)

  • Petr

    Tak přechod na ios4 proběhl hladce akorát mě sere, že funkce nastavení jiné tapety pro každou plochu není dostupná i pro 3G. Nechápu proč? Mám 3G již skoro 2 roky a jsem s ním spokojen, ale stále mi chybí několik drobností (multitasting to není) které by mě uspokojily na max. Budu muset počkat až bude v ČR u TM iPhone4 a vysolit za něj těch cca. 20.000 :-)

  • http://www.bandzone.cz/aznaprsiauschne Lískoš

    @tomasno1: jasný jasný…Mě to jasný nebylo, Sem myslel že to udělá systém… :)

  • http://www.bandzone.cz/aznaprsiauschne Lískoš

    @tomasno1: jasný jasný…Mě to jasný nebylo, Sem myslel že to udělá systém… :)

  • http://www.bandzone.cz/aznaprsiauschne Lískoš

    @tomasno1: jasný jasný…Mě to jasný nebylo, Sem myslel že to udělá systém… :)

  • TTV

    iBooks je už k dispozicií

  • TTV

    iBooks je už k dispozicií

  • TTV

    iBooks je už k dispozicií

  • babo

    No pokial je to naozaj 8A293, tak mam pocit, ze to si Apple moze nechat. Kamos mal GM, nechodilo mu HTTPS a to samo o sebe je slusny showstopper. Alebo je to snad u vas inak? :)

  • babo

    No pokial je to naozaj 8A293, tak mam pocit, ze to si Apple moze nechat. Kamos mal GM, nechodilo mu HTTPS a to samo o sebe je slusny showstopper. Alebo je to snad u vas inak? :)

  • babo

    No pokial je to naozaj 8A293, tak mam pocit, ze to si Apple moze nechat. Kamos mal GM, nechodilo mu HTTPS a to samo o sebe je slusny showstopper. Alebo je to snad u vas inak? :)

  • tom

    na 3G tapeta na home sreen nejde naznacuje to aj tato stranka http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ kde su 3G 3GS 4 vedla seba
    skoda

  • tom

    na 3G tapeta na home sreen nejde naznacuje to aj tato stranka http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ kde su 3G 3GS 4 vedla seba
    skoda

  • tom

    na 3G tapeta na home sreen nejde naznacuje to aj tato stranka http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ kde su 3G 3GS 4 vedla seba
    skoda

  • MH

    Tak to je pěkně nespravedlivý! Proč nemám v ibooks Medvídka Pú? Na tohle sem se těšil nejvíc. To mám za to, že jsem jednou nepěkně zapochyboval o Apple? Co se stane příště? Steeve, odposť mi!

  • MH

    Tak to je pěkně nespravedlivý! Proč nemám v ibooks Medvídka Pú? Na tohle sem se těšil nejvíc. To mám za to, že jsem jednou nepěkně zapochyboval o Apple? Co se stane příště? Steeve, odposť mi!

  • MH

    Tak to je pěkně nespravedlivý! Proč nemám v ibooks Medvídka Pú? Na tohle sem se těšil nejvíc. To mám za to, že jsem jednou nepěkně zapochyboval o Apple? Co se stane příště? Steeve, odposť mi!

  • vaclav

    slape vam na tom nekomu jailbreak ? respektive redsn0w_win_0.9.5b5-2 … pise mi to „unable to recognize specified IPSW“ diky …

  • vaclav

    slape vam na tom nekomu jailbreak ? respektive redsn0w_win_0.9.5b5-2 … pise mi to „unable to recognize specified IPSW“ diky …

  • vaclav

    slape vam na tom nekomu jailbreak ? respektive redsn0w_win_0.9.5b5-2 … pise mi to „unable to recognize specified IPSW“ diky …

  • Narcius

    postup pro stažení of. verze: vydání se zdá být stejné, ale liší se velikostí. podle postřehů uživatelů of. verze nemají game center.
    postup pro nahrání update z GM -> stačí místo check update dát restore

  • Narcius

    postup pro stažení of. verze: vydání se zdá být stejné, ale liší se velikostí. podle postřehů uživatelů of. verze nemají game center.
    postup pro nahrání update z GM -> stačí místo check update dát restore

  • Jirka

    Mám 3G. Mají tam fungovat také ty složky? Při dvojitém stisknutí tlačítka HOME, se totiž vždycky dostanu jen tam, kam ho nastavím – na iPod, na plochu, či jinam. Ale vytvořit složky na aplikace neumím.

  • Jirka

    Mám 3G. Mají tam fungovat také ty složky? Při dvojitém stisknutí tlačítka HOME, se totiž vždycky dostanu jen tam, kam ho nastavím – na iPod, na plochu, či jinam. Ale vytvořit složky na aplikace neumím.

  • Jirka

    Mám 3G. Mají tam fungovat také ty složky? Při dvojitém stisknutí tlačítka HOME, se totiž vždycky dostanu jen tam, kam ho nastavím – na iPod, na plochu, či jinam. Ale vytvořit složky na aplikace neumím.

  • Tom

    Funguje na 3g uzamknuti plochy aby sa neotacal display?dik
    Nikde sem sa nedocital ci to na 3g ma fungovat

  • Tom

    Funguje na 3g uzamknuti plochy aby sa neotacal display?dik
    Nikde sem sa nedocital ci to na 3g ma fungovat

  • Tom

    Funguje na 3g uzamknuti plochy aby sa neotacal display?dik
    Nikde sem sa nedocital ci to na 3g ma fungovat

  • vaclav

    vezmes aplikaci a pretahnes ji na druhou, tim vytvoris slozku …

  • vaclav

    vezmes aplikaci a pretahnes ji na druhou, tim vytvoris slozku …

  • vaclav

    vezmes aplikaci a pretahnes ji na druhou, tim vytvoris slozku …

  • BlackB

    Stahnul jsem si z ios4 verzi pro 3G do kompice,ale nemam tuseni jak ji nainstalovat do ifona.nevi nekdo jak na to?a bude fungovat instalace offline?nemam na kompici s itunes pripojeni…

  • BlackB

    Stahnul jsem si z ios4 verzi pro 3G do kompice,ale nemam tuseni jak ji nainstalovat do ifona.nevi nekdo jak na to?a bude fungovat instalace offline?nemam na kompici s itunes pripojeni…

  • BlackB

    Stahnul jsem si z ios4 verzi pro 3G do kompice,ale nemam tuseni jak ji nainstalovat do ifona.nevi nekdo jak na to?a bude fungovat instalace offline?nemam na kompici s itunes pripojeni…

  • James

    Po přepnutí do do iPodu na 3GS to za tři sekundy spadne!!!! ;o((

  • James

    Po přepnutí do do iPodu na 3GS to za tři sekundy spadne!!!! ;o((

  • James

    Po přepnutí do do iPodu na 3GS to za tři sekundy spadne!!!! ;o((

  • Dominik

    @Bubosvk: Včera něco kolem 23h. jsem si iBooks pro iPhone na App Storu stáhl.

  • Dominik

    @Bubosvk: Včera něco kolem 23h. jsem si iBooks pro iPhone na App Storu stáhl.

  • Dominik

    @Bubosvk: Včera něco kolem 23h. jsem si iBooks pro iPhone na App Storu stáhl.

  • http://www.ondrejvalis.cz Throy

    Pánové, jak se zbavit iOS4? Na netu jsem našel několik postupů, ale nejsem z nich moudrej, každej tam říká něco jinýho.
    A proč to chci dudělat? iPhone je s ní po pár hodinách po puštění děsně zabržděnej… už nějaký čas frčím na té GM verzi a je to fakt hrůza. Do iPodu než se dostanu tak čekám cca 10s, když jdu do Nastavení, tak bezproblému čekám 15s. Mám iPhone 3G. Fakt to na něj nedoporučuju instalovat!

  • http://www.ondrejvalis.cz Throy

    Pánové, jak se zbavit iOS4? Na netu jsem našel několik postupů, ale nejsem z nich moudrej, každej tam říká něco jinýho.
    A proč to chci dudělat? iPhone je s ní po pár hodinách po puštění děsně zabržděnej… už nějaký čas frčím na té GM verzi a je to fakt hrůza. Do iPodu než se dostanu tak čekám cca 10s, když jdu do Nastavení, tak bezproblému čekám 15s. Mám iPhone 3G. Fakt to na něj nedoporučuju instalovat!

  • http://www.ondrejvalis.cz Throy

    Pánové, jak se zbavit iOS4? Na netu jsem našel několik postupů, ale nejsem z nich moudrej, každej tam říká něco jinýho.
    A proč to chci dudělat? iPhone je s ní po pár hodinách po puštění děsně zabržděnej… už nějaký čas frčím na té GM verzi a je to fakt hrůza. Do iPodu než se dostanu tak čekám cca 10s, když jdu do Nastavení, tak bezproblému čekám 15s. Mám iPhone 3G. Fakt to na něj nedoporučuju instalovat!

  • Br0ker

    hmm tak mi nefunguje sync s googlem , nedotahnou se kontakty ani kalendare, to je pekne v p…..

  • Br0ker

    hmm tak mi nefunguje sync s googlem , nedotahnou se kontakty ani kalendare, to je pekne v p…..

  • Br0ker

    hmm tak mi nefunguje sync s googlem , nedotahnou se kontakty ani kalendare, to je pekne v p…..

  • iDandy

    Kamosi z Gizmoda sa troska porypali v iOS4 a tu je zoznam veciciek ktore nasli: http://m.gizmodo.com/5513121/the-hidden-secrets-of-iphone-os-4/

  • iDandy

    Kamosi z Gizmoda sa troska porypali v iOS4 a tu je zoznam veciciek ktore nasli: http://m.gizmodo.com/5513121/the-hidden-secrets-of-iphone-os-4/

  • iDandy

    Kamosi z Gizmoda sa troska porypali v iOS4 a tu je zoznam veciciek ktore nasli: http://m.gizmodo.com/5513121/the-hidden-secrets-of-iphone-os-4/

  • Br0ker

    aaa tak problem je u googlu ne v iOS4, po upgradu iPhonu na vyssi OS se jim pretizily servery a nemaka jim to :)

  • Br0ker

    aaa tak problem je u googlu ne v iOS4, po upgradu iPhonu na vyssi OS se jim pretizily servery a nemaka jim to :)

  • Br0ker

    aaa tak problem je u googlu ne v iOS4, po upgradu iPhonu na vyssi OS se jim pretizily servery a nemaka jim to :)

  • Jiri

    Dotaz,jake jsou novinky u iOS4 pro iPhon 3G??

  • Jiri

    Dotaz,jake jsou novinky u iOS4 pro iPhon 3G??

  • Jiri

    Dotaz,jake jsou novinky u iOS4 pro iPhon 3G??

  • eoskarlos

    update bez problemu na 3 mobilech, 1x 3G a 2x 3GS, spis me prudí, že s tou GM verzí mi 3GS vydrzel tak max 1 den, tak jsem zvedavej jak se osvedčí ofiko release, ale co sem koukal bude to asi to same :( jinak je to ale parada

  • eoskarlos

    update bez problemu na 3 mobilech, 1x 3G a 2x 3GS, spis me prudí, že s tou GM verzí mi 3GS vydrzel tak max 1 den, tak jsem zvedavej jak se osvedčí ofiko release, ale co sem koukal bude to asi to same :( jinak je to ale parada

  • eoskarlos

    update bez problemu na 3 mobilech, 1x 3G a 2x 3GS, spis me prudí, že s tou GM verzí mi 3GS vydrzel tak max 1 den, tak jsem zvedavej jak se osvedčí ofiko release, ale co sem koukal bude to asi to same :( jinak je to ale parada

  • Igis

    Pánové, jak si nahraji zpět předchozí verzi OS? složky jsou parádní a velmi návykové, ale na to vypínání aplikací nějak nemohu přijít, vše, co zavřu mi pak po dvou stisknutích „home“ zůstává běžet a musím to ještě manuálně vypínat. Chvilku se s telefonem hraji a je neuvěřitelně pomalý, včera přitom byl krásně svižný :-(

  • Igis

    Pánové, jak si nahraji zpět předchozí verzi OS? složky jsou parádní a velmi návykové, ale na to vypínání aplikací nějak nemohu přijít, vše, co zavřu mi pak po dvou stisknutích „home“ zůstává běžet a musím to ještě manuálně vypínat. Chvilku se s telefonem hraji a je neuvěřitelně pomalý, včera přitom byl krásně svižný :-(

  • Igis

    Pánové, jak si nahraji zpět předchozí verzi OS? složky jsou parádní a velmi návykové, ale na to vypínání aplikací nějak nemohu přijít, vše, co zavřu mi pak po dvou stisknutích „home“ zůstává běžet a musím to ještě manuálně vypínat. Chvilku se s telefonem hraji a je neuvěřitelně pomalý, včera přitom byl krásně svižný :-(

  • JAN

    @Vláďa Janeček:

    Prosím, omlouvám se, že to není k tématu, ale jak zapnu procentuální status vedle baterky na iPOdu touch 3G? jde to? na Vašich fotkách vidím, že to lze… JAK JAk? prosím.. děkuju

  • JAN

    @Vláďa Janeček:

    Prosím, omlouvám se, že to není k tématu, ale jak zapnu procentuální status vedle baterky na iPOdu touch 3G? jde to? na Vašich fotkách vidím, že to lze… JAK JAk? prosím.. děkuju

  • JAN

    @Vláďa Janeček:

    Prosím, omlouvám se, že to není k tématu, ale jak zapnu procentuální status vedle baterky na iPOdu touch 3G? jde to? na Vašich fotkách vidím, že to lze… JAK JAk? prosím.. děkuju

  • starik62

    AHOJ tak po cca hodině včera večer instalace na 3G úspěšná:O) ale :))

    A/ mám to česky:) a neptalo se mi na to zda to chci nebo jsem janek:)
    B/ nepodařilo se obnovit data ze zálohy neb to nebere kód
    C/ jsem od večera s prázdným telefonem, ale nějak mi to nebere neb už jsem si u Apple na něco zvykl
    D/ triskní je, že jsem praktik a mám jeden testovací iPhone… mohl jsem si ušetřit čas i nervy, ale nic obnovím zálohu snad na záložní OS 3 iPhonek a na příště se budu k Apple chovat jak k Mrkvosoftu:) tedy velmi obezřetně

    mějte se chechtající se starý muž s dětskou důší

  • starik62

    AHOJ tak po cca hodině včera večer instalace na 3G úspěšná:O) ale :))

    A/ mám to česky:) a neptalo se mi na to zda to chci nebo jsem janek:)
    B/ nepodařilo se obnovit data ze zálohy neb to nebere kód
    C/ jsem od večera s prázdným telefonem, ale nějak mi to nebere neb už jsem si u Apple na něco zvykl
    D/ triskní je, že jsem praktik a mám jeden testovací iPhone… mohl jsem si ušetřit čas i nervy, ale nic obnovím zálohu snad na záložní OS 3 iPhonek a na příště se budu k Apple chovat jak k Mrkvosoftu:) tedy velmi obezřetně

    mějte se chechtající se starý muž s dětskou důší

  • starik62

    AHOJ tak po cca hodině včera večer instalace na 3G úspěšná:O) ale :))

    A/ mám to česky:) a neptalo se mi na to zda to chci nebo jsem janek:)
    B/ nepodařilo se obnovit data ze zálohy neb to nebere kód
    C/ jsem od večera s prázdným telefonem, ale nějak mi to nebere neb už jsem si u Apple na něco zvykl
    D/ triskní je, že jsem praktik a mám jeden testovací iPhone… mohl jsem si ušetřit čas i nervy, ale nic obnovím zálohu snad na záložní OS 3 iPhonek a na příště se budu k Apple chovat jak k Mrkvosoftu:) tedy velmi obezřetně

    mějte se chechtající se starý muž s dětskou důší

  • PaRa

    Ehm, nejdříve si něco zjistěte o iPodech … 3G má 256MB paměti stejně jako iPhone 3GS (samozřejmě s vyjímkou 8GB verze které je iPodem 2G) ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch

  • PaRa

    Ehm, nejdříve si něco zjistěte o iPodech … 3G má 256MB paměti stejně jako iPhone 3GS (samozřejmě s vyjímkou 8GB verze které je iPodem 2G) ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch

  • Kuba

    Dobry den, chtel bych se zeptat jestli je moznost multitasking vypnout, popr. ja zpet prejit na OS3, pres restore mi to nejde. Dekuji

  • Kuba

    Dobry den, chtel bych se zeptat jestli je moznost multitasking vypnout, popr. ja zpet prejit na OS3, pres restore mi to nejde. Dekuji

  • Michal Veltruský

    Dobrý den,

    včera jsem po dvouhodinovém backupu iPhonu 3G provedl update na iOS 4, vše probíhalo bezproblémů, avšak ke konci se objevila chybová hláška „An error occured while restoring this iphone (-54)“. V iPhonu fungujují defaultní aplikace (Safari, Kalkulačka, iPod), ale jakákoliv jiná se mi po vteřině vypne (dokonce i Remote a iBooks, která pocházejí od samotného Applu). Nevíte co s tím?

  • Michal Veltruský

    Dobrý den,

    včera jsem po dvouhodinovém backupu iPhonu 3G provedl update na iOS 4, vše probíhalo bezproblémů, avšak ke konci se objevila chybová hláška „An error occured while restoring this iphone (-54)“. V iPhonu fungujují defaultní aplikace (Safari, Kalkulačka, iPod), ale jakákoliv jiná se mi po vteřině vypne (dokonce i Remote a iBooks, která pocházejí od samotného Applu). Nevíte co s tím?

  • eddiess

    Dnes jsem nainstaloval iOS4,vše funkční a musím podotknout že je fakt svižnější.

  • eddiess

    Dnes jsem nainstaloval iOS4,vše funkční a musím podotknout že je fakt svižnější.

  • iDandy

    Tiez som mal taky problem, staci nanovo preinstalovat vsetky apps, najskor ich vyhodit a potom nahodit cez iTunes, pretoze ta autosynchronizacia nejako nefunguje.

  • iDandy

    Tiez som mal taky problem, staci nanovo preinstalovat vsetky apps, najskor ich vyhodit a potom nahodit cez iTunes, pretoze ta autosynchronizacia nejako nefunguje.

  • Ruda

    @Bubosvk: @Petr Zeman: iBooks prio iOS 4 uz je v Appstore a mam ji na iPhone – funguje stejne jako na iPadu.

  • Ruda

    @Bubosvk: @Petr Zeman: iBooks prio iOS 4 uz je v Appstore a mam ji na iPhone – funguje stejne jako na iPadu.

  • Ruda

    @Bubosvk: @Petr Zeman: iBooks prio iOS 4 uz je v Appstore a mam ji na iPhone – funguje stejne jako na iPadu.

  • ja

    @PaRa: nema a necerpej z wiki… diky

  • ja

    @PaRa: nema a necerpej z wiki… diky

  • ja

    @PaRa: nema a necerpej z wiki… diky

  • Br0ker

    @JAN:

    nastaveni – obecne – pouziti – stav baterie

  • Br0ker

    @JAN:

    nastaveni – obecne – pouziti – stav baterie

  • Br0ker

    @JAN:

    nastaveni – obecne – pouziti – stav baterie

  • petersweter

    Zdravim,

    chtel jsem dnes udelat update na iPhone 3G 8GB a backuping byl neskutecne dlouhy…cca po 2h jsem mel stezi 3carky. To mam jako nechta backup 20hodin nebo jak?

    Neda se to nejak preskocit ?

    Diky…petr

  • petersweter

    Zdravim,

    chtel jsem dnes udelat update na iPhone 3G 8GB a backuping byl neskutecne dlouhy…cca po 2h jsem mel stezi 3carky. To mam jako nechta backup 20hodin nebo jak?

    Neda se to nejak preskocit ?

    Diky…petr

  • petersweter

    Zdravim,

    chtel jsem dnes udelat update na iPhone 3G 8GB a backuping byl neskutecne dlouhy…cca po 2h jsem mel stezi 3carky. To mam jako nechta backup 20hodin nebo jak?

    Neda se to nejak preskocit ?

    Diky…petr

  • Jan

    @Br0ker:

    díky moc, ale ať hledám, jak hledám v iPodu nemůže položku „použití“ najít. Děkuju za trpělivost.

    Není to tím, že nemám JB?

  • Jan

    @Br0ker:

    díky moc, ale ať hledám, jak hledám v iPodu nemůže položku „použití“ najít. Děkuju za trpělivost.

    Není to tím, že nemám JB?

  • Jan

    @Br0ker:

    díky moc, ale ať hledám, jak hledám v iPodu nemůže položku „použití“ najít. Děkuju za trpělivost.

    Není to tím, že nemám JB?

  • TommoT

    Tak já nevím, poklidně jsem přešel na OS 4.0 všechno v pohodě, ale zde – http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ píšou, že u foťáku má bejt 5x digital zoom, bohužel ten se mi asi nějak vyhnul.. nebo nejen mě? a potom taky píšou že se bude dát označit kdo je na fotce pokud se nepletu, bohužel to se mitaky vyhnulo.. nevíte co stím? jinak mám 3GS

  • TommoT

    Tak já nevím, poklidně jsem přešel na OS 4.0 všechno v pohodě, ale zde – http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ píšou, že u foťáku má bejt 5x digital zoom, bohužel ten se mi asi nějak vyhnul.. nebo nejen mě? a potom taky píšou že se bude dát označit kdo je na fotce pokud se nepletu, bohužel to se mitaky vyhnulo.. nevíte co stím? jinak mám 3GS

  • TommoT

    Tak já nevím, poklidně jsem přešel na OS 4.0 všechno v pohodě, ale zde – http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ píšou, že u foťáku má bejt 5x digital zoom, bohužel ten se mi asi nějak vyhnul.. nebo nejen mě? a potom taky píšou že se bude dát označit kdo je na fotce pokud se nepletu, bohužel to se mitaky vyhnulo.. nevíte co stím? jinak mám 3GS

  • suntea

    heh…přišel jsem o VŠECHNY kontakty a to nejspíš nenávratně.

    Upgrade proběhl bez problémů, pře začátkem jsem udělal pro jistotu backup. Po ios4 kontakty prostě nebyly. Restor z backupu nepomáhá. Kontakty jsem neměl nikde synchronizované, spoléhal jsem na spolehlivost Applu, ovšem jak už jsem si projel fóra, nejsem zdaleka jediný s tímto problémem. Budu zkoušet downgrade na 3.1.3 a pak restore z backupu před upgradem. Doporučuji těm, co nechtějí riskovat a chvíli vydrží s upgradem, ať si počkají na nějáké řešení nebo opravenou verzi od Applu.

    Když by jste někdo o něčem věděl co jsem třeba přehlédl, budu rád za radu…

  • suntea

    heh…přišel jsem o VŠECHNY kontakty a to nejspíš nenávratně.

    Upgrade proběhl bez problémů, pře začátkem jsem udělal pro jistotu backup. Po ios4 kontakty prostě nebyly. Restor z backupu nepomáhá. Kontakty jsem neměl nikde synchronizované, spoléhal jsem na spolehlivost Applu, ovšem jak už jsem si projel fóra, nejsem zdaleka jediný s tímto problémem. Budu zkoušet downgrade na 3.1.3 a pak restore z backupu před upgradem. Doporučuji těm, co nechtějí riskovat a chvíli vydrží s upgradem, ať si počkají na nějáké řešení nebo opravenou verzi od Applu.

    Když by jste někdo o něčem věděl co jsem třeba přehlédl, budu rád za radu…

  • suntea

    heh…přišel jsem o VŠECHNY kontakty a to nejspíš nenávratně.

    Upgrade proběhl bez problémů, pře začátkem jsem udělal pro jistotu backup. Po ios4 kontakty prostě nebyly. Restor z backupu nepomáhá. Kontakty jsem neměl nikde synchronizované, spoléhal jsem na spolehlivost Applu, ovšem jak už jsem si projel fóra, nejsem zdaleka jediný s tímto problémem. Budu zkoušet downgrade na 3.1.3 a pak restore z backupu před upgradem. Doporučuji těm, co nechtějí riskovat a chvíli vydrží s upgradem, ať si počkají na nějáké řešení nebo opravenou verzi od Applu.

    Když by jste někdo o něčem věděl co jsem třeba přehlédl, budu rád za radu…

  • pepe

    U mě proběhla instalace na 3GS bez problému, ale po instalaci mi pada iPod ! a přeformátovalo mi ti fotografie v albumu na nízké (mizerné) rozlišení !

  • pepe

    U mě proběhla instalace na 3GS bez problému, ale po instalaci mi pada iPod ! a přeformátovalo mi ti fotografie v albumu na nízké (mizerné) rozlišení !

  • pepe

    U mě proběhla instalace na 3GS bez problému, ale po instalaci mi pada iPod ! a přeformátovalo mi ti fotografie v albumu na nízké (mizerné) rozlišení !

  • Pete

    Na iPhone 3G se po update na ios4 disabluje auto-lock (možnost nastavení doby automatického zamknutí).
    Problém je spojen s tím, když je nastavena nějaká synchronizace přes účet Microsoft Exchange.
    Auto-lock je aktivováno pouze tehdy když dojde ke smazání synchronizačního účtu Exchange!
    Odkaz na problém je uveden také zde:

  • Pete

    Na iPhone 3G se po update na ios4 disabluje auto-lock (možnost nastavení doby automatického zamknutí).
    Problém je spojen s tím, když je nastavena nějaká synchronizace přes účet Microsoft Exchange.
    Auto-lock je aktivováno pouze tehdy když dojde ke smazání synchronizačního účtu Exchange!
    Odkaz na problém je uveden také zde:

  • Pete

    Na iPhone 3G se po update na ios4 disabluje auto-lock (možnost nastavení doby automatického zamknutí).
    Problém je spojen s tím, když je nastavena nějaká synchronizace přes účet Microsoft Exchange.
    Auto-lock je aktivováno pouze tehdy když dojde ke smazání synchronizačního účtu Exchange!
    Odkaz na problém je uveden také zde:

  • Pete

    @Pete:
    Jen doplním ten odkaz:

  • Pete

    @Pete:
    Jen doplním ten odkaz:

  • Pete

    @Pete:
    Jen doplním ten odkaz:

  • Pete
  • Pete
  • Pete
  • Milan

    @TommoT:
    dotkni se snímaného obrázku a zobrazí se volba zoomu

  • Milan

    @TommoT:
    dotkni se snímaného obrázku a zobrazí se volba zoomu

  • Milan

    @TommoT:
    dotkni se snímaného obrázku a zobrazí se volba zoomu

  • Br0ker

    @Jan:

    v nastavení – obecné – je to hned druhá položka

  • Br0ker

    @Jan:

    v nastavení – obecné – je to hned druhá položka

  • Br0ker

    @Jan:

    v nastavení – obecné – je to hned druhá položka

  • Br0ker

    @TommoT:

    pri pustenem fotaku je potreba tapnout na display a dole se objeví nabídka zoomu

  • Br0ker

    @TommoT:

    pri pustenem fotaku je potreba tapnout na display a dole se objeví nabídka zoomu

  • franta jetel

    Tak jsem svému 3G vnutil iOS4… Napoprvé normálně přes iTunes 9.2 (MacOS X 10.6.3), trvalo to skoro 2 hodiny (dost aplikací a jedna navigace…), stáhnul jsem iBooks… Celkem OK, ale zdálo se to pořád takový líný, iBooks nepoužitelný, takže jsem to zopakoval „načisto“ přes DFU mód.

    O něco lepší, ale:
    - iBooks stále neskutečně pomalý, takže na nic (zlatá Stanza…)
    - Folders by šly, ale mají omezenou kapacitu (pokud např. všechny gamesy nedám do jednoho, tak to ztrácí půvab) a ani to rozhraní mě nějak nenadchlo… Takže vlastně taky nic…
    - Změna tapet pro Home ani Multitasking mi na 3G nehrozí (JB už nechci)…
    - Jediný, co využiju, je vylepšený Mail (více účtů do jednoho mailboxu)…

    Sečteno a podtrženo: Kdo má 3G a 3.1.3, o nic nepřichází a nic převratného ať nečeká. Holt to bude chtít k vánocům novýho iPhona… ;) … :(

  • franta jetel

    Tak jsem svému 3G vnutil iOS4… Napoprvé normálně přes iTunes 9.2 (MacOS X 10.6.3), trvalo to skoro 2 hodiny (dost aplikací a jedna navigace…), stáhnul jsem iBooks… Celkem OK, ale zdálo se to pořád takový líný, iBooks nepoužitelný, takže jsem to zopakoval „načisto“ přes DFU mód.

    O něco lepší, ale:
    - iBooks stále neskutečně pomalý, takže na nic (zlatá Stanza…)
    - Folders by šly, ale mají omezenou kapacitu (pokud např. všechny gamesy nedám do jednoho, tak to ztrácí půvab) a ani to rozhraní mě nějak nenadchlo… Takže vlastně taky nic…
    - Změna tapet pro Home ani Multitasking mi na 3G nehrozí (JB už nechci)…
    - Jediný, co využiju, je vylepšený Mail (více účtů do jednoho mailboxu)…

    Sečteno a podtrženo: Kdo má 3G a 3.1.3, o nic nepřichází a nic převratného ať nečeká. Holt to bude chtít k vánocům novýho iPhona… ;) … :(

  • franta jetel

    Tak jsem svému 3G vnutil iOS4… Napoprvé normálně přes iTunes 9.2 (MacOS X 10.6.3), trvalo to skoro 2 hodiny (dost aplikací a jedna navigace…), stáhnul jsem iBooks… Celkem OK, ale zdálo se to pořád takový líný, iBooks nepoužitelný, takže jsem to zopakoval „načisto“ přes DFU mód.

    O něco lepší, ale:
    - iBooks stále neskutečně pomalý, takže na nic (zlatá Stanza…)
    - Folders by šly, ale mají omezenou kapacitu (pokud např. všechny gamesy nedám do jednoho, tak to ztrácí půvab) a ani to rozhraní mě nějak nenadchlo… Takže vlastně taky nic…
    - Změna tapet pro Home ani Multitasking mi na 3G nehrozí (JB už nechci)…
    - Jediný, co využiju, je vylepšený Mail (více účtů do jednoho mailboxu)…

    Sečteno a podtrženo: Kdo má 3G a 3.1.3, o nic nepřichází a nic převratného ať nečeká. Holt to bude chtít k vánocům novýho iPhona… ;) … :(

  • PaRa

    @ja: Ehm … nemusím čerpat mám iPod Touch 3G 64GB a má 256MB … utfg …

  • PaRa

    @ja: Ehm … nemusím čerpat mám iPod Touch 3G 64GB a má 256MB … utfg …

  • PaRa

    @ja: Ehm … nemusím čerpat mám iPod Touch 3G 64GB a má 256MB … utfg …

  • http://www.krtkovo.estranky.cz Krtek

    U mně to proběhlo bez problému. Akorát teda ta nutnost opustit iTunes 8 (i na ty jsem přecházel nerad z verze 4 nebo 6 či co to bylo za hezčí a nepřeplácanou verzi). A s tim nutnost nepoužívat CZ verzi ale dát na první místo angličtinu když chci spustit iTunes. Divný že neni možný spustit v českym systému anglickej program. Zlatý wokna :-(
    Teď koukam že při synchronizaci mi kalendář hlásí nesrovnalosti u událostí který jsou naprosto stejný v mobilu i iCalu. Divný…
    A fakt bych rád měl možnost ty spuštěný aplikace taky někdy vypnoiut. Nejsem idiot abych si nechal na pozadí spuštěných 10 aplikací když stejně používam 1-2. To nedělam ani na počítači. Jde to nějak povypínat ? Třeba foťák použiju 1x za tejden a nemusí mi tam vopruzovat. A to nemluvim o telefonu nebo SMS který používam obdobně často.

  • http://www.krtkovo.estranky.cz Krtek

    U mně to proběhlo bez problému. Akorát teda ta nutnost opustit iTunes 8 (i na ty jsem přecházel nerad z verze 4 nebo 6 či co to bylo za hezčí a nepřeplácanou verzi). A s tim nutnost nepoužívat CZ verzi ale dát na první místo angličtinu když chci spustit iTunes. Divný že neni možný spustit v českym systému anglickej program. Zlatý wokna :-(
    Teď koukam že při synchronizaci mi kalendář hlásí nesrovnalosti u událostí který jsou naprosto stejný v mobilu i iCalu. Divný…
    A fakt bych rád měl možnost ty spuštěný aplikace taky někdy vypnoiut. Nejsem idiot abych si nechal na pozadí spuštěných 10 aplikací když stejně používam 1-2. To nedělam ani na počítači. Jde to nějak povypínat ? Třeba foťák použiju 1x za tejden a nemusí mi tam vopruzovat. A to nemluvim o telefonu nebo SMS který používam obdobně často.

  • http://www.krtkovo.estranky.cz Krtek

    U mně to proběhlo bez problému. Akorát teda ta nutnost opustit iTunes 8 (i na ty jsem přecházel nerad z verze 4 nebo 6 či co to bylo za hezčí a nepřeplácanou verzi). A s tim nutnost nepoužívat CZ verzi ale dát na první místo angličtinu když chci spustit iTunes. Divný že neni možný spustit v českym systému anglickej program. Zlatý wokna :-(
    Teď koukam že při synchronizaci mi kalendář hlásí nesrovnalosti u událostí který jsou naprosto stejný v mobilu i iCalu. Divný…
    A fakt bych rád měl možnost ty spuštěný aplikace taky někdy vypnoiut. Nejsem idiot abych si nechal na pozadí spuštěných 10 aplikací když stejně používam 1-2. To nedělam ani na počítači. Jde to nějak povypínat ? Třeba foťák použiju 1x za tejden a nemusí mi tam vopruzovat. A to nemluvim o telefonu nebo SMS který používam obdobně často.

  • Honza

    @Michal Veltruský: @Michal Veltruský:
    Souhlas – dopadl jsem naprosto stejně! :-( Musel jsem vrátit telefon do továrního nastavení (iOS 4) a pak restore včerejší zálohy a přes několik dalších chybových hlášení a restartů to nakonec normálně funguje – přesto z toho nemám dobrej pocit.A nakonec jsem ještě před chvíli zjistil, že je nějaký problém v iPodu – hraje mi asi desetina muziky, kterou mám nainstalovanou… Tka na to asi jdu znova a „zgruntu!“

  • Honza

    @Michal Veltruský: @Michal Veltruský:
    Souhlas – dopadl jsem naprosto stejně! :-( Musel jsem vrátit telefon do továrního nastavení (iOS 4) a pak restore včerejší zálohy a přes několik dalších chybových hlášení a restartů to nakonec normálně funguje – přesto z toho nemám dobrej pocit.A nakonec jsem ještě před chvíli zjistil, že je nějaký problém v iPodu – hraje mi asi desetina muziky, kterou mám nainstalovanou… Tka na to asi jdu znova a „zgruntu!“

  • Honza

    @Michal Veltruský: @Michal Veltruský:
    Souhlas – dopadl jsem naprosto stejně! :-( Musel jsem vrátit telefon do továrního nastavení (iOS 4) a pak restore včerejší zálohy a přes několik dalších chybových hlášení a restartů to nakonec normálně funguje – přesto z toho nemám dobrej pocit.A nakonec jsem ještě před chvíli zjistil, že je nějaký problém v iPodu – hraje mi asi desetina muziky, kterou mám nainstalovanou… Tka na to asi jdu znova a „zgruntu!“

  • http://www.myspace.com/atlanteonarchie AtlanteonArchie

    No jak to rict prijde mi to hodne nedokonale.
    Mame doma 2x iPhone 3G
    1) synchronizace stale Backup ale dobra
    2) backup u jednoho iPhonu probehne v pohode ale ne pri instalaci iOS4 to proste snad nikdy nedobehne!!!
    3) iBooks super ale pomale odezvy jak pri pretaceni tak pri zoomovani Pdf i Books
    Kezby to funguvalo jak ma!!

  • http://www.myspace.com/atlanteonarchie AtlanteonArchie

    No jak to rict prijde mi to hodne nedokonale.
    Mame doma 2x iPhone 3G
    1) synchronizace stale Backup ale dobra
    2) backup u jednoho iPhonu probehne v pohode ale ne pri instalaci iOS4 to proste snad nikdy nedobehne!!!
    3) iBooks super ale pomale odezvy jak pri pretaceni tak pri zoomovani Pdf i Books
    Kezby to funguvalo jak ma!!

  • http://www.myspace.com/atlanteonarchie AtlanteonArchie

    No jak to rict prijde mi to hodne nedokonale.
    Mame doma 2x iPhone 3G
    1) synchronizace stale Backup ale dobra
    2) backup u jednoho iPhonu probehne v pohode ale ne pri instalaci iOS4 to proste snad nikdy nedobehne!!!
    3) iBooks super ale pomale odezvy jak pri pretaceni tak pri zoomovani Pdf i Books
    Kezby to funguvalo jak ma!!

  • http://www.kamakudy.cz PetrG5

    iPhone 3G – upgrade bez problémů, běhá dobře. I když není na 3G k dispozivi všechno, i tak jsem spokojen s tím, co je nového. Klávesnice QWERTZ, foldery pro aplikace, přijatá pošta ze všech účtů je vidět najednou. No ale na iP čtyřku se chstám v každém případě

  • http://www.kamakudy.cz PetrG5

    iPhone 3G – upgrade bez problémů, běhá dobře. I když není na 3G k dispozivi všechno, i tak jsem spokojen s tím, co je nového. Klávesnice QWERTZ, foldery pro aplikace, přijatá pošta ze všech účtů je vidět najednou. No ale na iP čtyřku se chstám v každém případě

  • http://www.kamakudy.cz PetrG5

    iPhone 3G – upgrade bez problémů, běhá dobře. I když není na 3G k dispozivi všechno, i tak jsem spokojen s tím, co je nového. Klávesnice QWERTZ, foldery pro aplikace, přijatá pošta ze všech účtů je vidět najednou. No ale na iP čtyřku se chstám v každém případě

  • Mr.Durst

    Zdravím, hodil jsem si tam iOS4 na 3Gs 32GB. na konci mi hodila chyba error 29. Dostal jsem se díky recboot z recovery modu, ale když ho zapnu tak se mi každý dvě minuty vypne a hned se zapne.. Nevíte co s tím? mám iTunes 9.2..šel jsem z 3.1.3 nějaký nápad? klidně jak vrátit 3.1.3 nebo opravit 4ku?

  • Mr.Durst

    Zdravím, hodil jsem si tam iOS4 na 3Gs 32GB. na konci mi hodila chyba error 29. Dostal jsem se díky recboot z recovery modu, ale když ho zapnu tak se mi každý dvě minuty vypne a hned se zapne.. Nevíte co s tím? mám iTunes 9.2..šel jsem z 3.1.3 nějaký nápad? klidně jak vrátit 3.1.3 nebo opravit 4ku?

  • Mr.Durst

    Zdravím, hodil jsem si tam iOS4 na 3Gs 32GB. na konci mi hodila chyba error 29. Dostal jsem se díky recboot z recovery modu, ale když ho zapnu tak se mi každý dvě minuty vypne a hned se zapne.. Nevíte co s tím? mám iTunes 9.2..šel jsem z 3.1.3 nějaký nápad? klidně jak vrátit 3.1.3 nebo opravit 4ku?